Arızalı/Bakım Takibi
Form No :

 

Göndereceğiniz arızalı ürünlerin size geri dönüşünün daha hızlı olması için arızalı ürün ya da ürünlerinizi servise göndermeden önce;
• Tamire gönderdiğiniz ürünün form numarasını girerek sistemimizden Garanti sorgulaması yapınız.


1 ARIZA TESPİTİ

a) Servisimize gönderilen ürün için arıza bildirimini yapınız

b) Servisimize gönderilen garanti dışı durumlarda ürünü göndermeden arıza formu veya tamir@eds.com.tr mail adresi ile irtibata geçerek fiyat alabilirsiniz.

c) Garanti dışı durumlarda ürün fiyatı onaylanmaz ise arıza tespit için harcanan süre göz önüne alınarak 10 USD+KDV servis bedeli talep edilir.

d) Belirtilen arızanın yapılan tüm test ve kontrollere rağmen cihazda tespit edilmemesi durumunda 10 USD+KDV servis bedeli tarafınıza yansıtılır.

 

2 ONAY

a) Onay verildiği taktirde önceden fiyatlandırılan ve belirlenen işlemler uygulanır, son kontrol ve testler yapılarak cihaz hazır hale getirilir. Peşin ödemenizi takiben cihaz tarafınıza sevk edilir.

b) Onay verilmez ise cihaz belirtilen arıza tespit bedeli fatura edilerek iade edilir. Tamiri onaylanmayan cihaz hazır hale getirilir.

 

3 ONAY İPTALİ

a) Onay verilen işlemler hangi sebeble olursa olsun müşteri tarafından iptal edildiğinde; tamir işlemi yapılmış/yapılmamış, onaylanmış servis ve parça bedeli toplamının %40` ı servis ücreti olarak alınır. Bu gibi durumlarda tamir işlemi gerçekleşmiş ise yapılan tamir işlemleri ve değiştirilen parçalar geri alınarak cihaz mümkün oldukça eski haline geri getirilir.(bazı durumlarda cihazı eski arızalı haline birebir geri çevirmek mümkün olmayabilir.)

 

4 SERVİS GARANTİSİ

a) Kullanılan veya değiştirilen tüm yedek parçalar teslim tarihinden itibaren 6 ay garantilidir.

b) Verilen garanti cihazın tamamı için geçerli değildir, yedek parçalar ve tamir edilen donanımın tamir edilen bölgesi ile sınırlandırılmıştır.

c) Kullanım hataları, fiziksel darbeler, sıvı teması gibi dış kaynaklı sebeplerle oluşan arıza tekrarlarında ya da aynı sebeplerle yedek parçaların arızalanması durumunda garanti dışı işlem uygulanır.

d) Servise giriş tarihinden itibaren 90 gün sonunda teslim alınmayan ürünlerle ilgili servisimiz hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.

e) Arızalı ürünler kargo ile gönderilirken zarar görmemesi için dikkatlice paketlenmeli, kargo ile geri teslim alınırken kontrol edilmelidir. Kargoda oluşabilecek sorunlar için servisimiz sorumluluk kabul etmemektedir.