EDS Müşterilerin Bilgi ve Dikkatine !!!


Değerli Müşterilerimiz,

Sizlere daha kaliteli bir hizmet sunabilmek için EDS Merkez üzerinden tamir hizmeti sağlıyoruz.

 

Böylelikle;

* Şube ve mağaza aracılığıyla oluşan ekstra bekleme sürelerini önlemeyi,

* Cihazınızın durumu hakkında birinci ağızdan bilgi almanızı hedefliyoruz.

 

Bu nedenle, söz konusu durumlarda direkt EDS Merkez ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

 

Ayrıca, tamir sürecimiz ile ilgili bazı ayrıntılara dikkatinizi çekmek isteriz:

 

* Telefonda çözülemeyen problemler için arızalı cihaz EDS Merkez adresimize kargo ile gönderilir.

Tamir için gönderilen cihazların kargo ödemeleri müşterilerimize aittir.

 

* İnceleme sonucunda herhangi bir problem tespit edilmemesi durumunda ya da kullanıcı hatası sonucu oluşan arızaların tamir işlemi gerçekleştirildikten sonra, kargo ücreti alıcıya ait olmak üzere servis raporu düzenlenerek ürün iade edilir.

 

Tamir Merkezimize 0216 528 45 09 numaralı direkt telefondan veya tamir@eds.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. 

 

İlginiz için teşekkür ederiz.

EDS


[ Geri Dön ]